משקפי MiSight עם טכנולוגיית DOT: התקווה החדשה במאבק בקוצר ראייה אצל ילדים. משקפיי מייסיט מהווים כלי טיפולי יעיל שהוכח מחקרית לניהול מיופיה.

טכנולוגיית האופטיקה הממוזגת (the fusion Optics technology) היא טיפול חדשני למיופיה בילדים. השיטה מיועדת לטפל בבעית המיופיה המתרחשת בתדירות גבוה יותר ויותר באוכלוסיית הילדים והנוער ולאפשר התייצבות המיופיה ומניעת גדיל המספר במשקפיים..

משקפי MiSight עם טכנולוגיית DOT מציעים פתרון חדשני ויעיל לבלימת התקדמות המיופיה אצל ילדים. טכנולוגיה זו, המבוססת על עקרונות אופטיים מתקדמים, הוכחה מחקרית ככלי טיפולי יעיל המסייע בהאטת קצב התפתחות קוצר ראייה.

מהי טכנולוגיית DOT?

טכנולוגיית DOT (Defocus Orthoptic Treatment) היא שיטה ייחודית המשלבת אלפי נקודות זעירות המפוזרות על פני עדשת המשקפיים. נקודות אלו פועלות על עיקרון פיזור האור, ומפחיתות משמעותית את ניגודיות האור המגיע לעין.

מחקרים הראו כי קיים קשר ישיר בין רמות ניגודיות גבוהות לבין התפתחות מואצת של קוצר ראייה. ככל שהניגודיות גבוהה יותר, כך גדל הסיכון להתפתחות מיופיה.
טכנולוגיית DOT, באמצעות הפחתת ניגודיות האור, מסייעת בעצירת גדילת המרשם ומונעת את התארכות גלגל העין, הגורם העיקרי לקוצר ראייה.

יתרונות משקפי MiSight עם טכנולוגיית DOT:

לטענולוגיית DOT יש יעילות מוכחת מחקרית: מחקרים קליניים הראו כי משקפי MiSight עם טכנולוגיית DOT מאטים את התקדמות קוצר ראייה בילדים בכ- 59% בממוצע.
הטכנולוגיה הוכחה כבטוחה לשימוש לילדים ונמצאה יעילה לאורך זמן.
המשקפיים קלים ונוחים לשימוש, ורוב הילדים מסתגלים אליהם בקלות.
עצירת התקדמות המיופיה בגיל צעיר עשויה למנוע סיבוכים עתידיים כמו גלאוקומה, קטרקט והיפרדות רשתית ולכן המשקפיים מהווים פתרון לטווח ארוך.
משקפי MiSight מהווים חלופה יעילה ונוחה לילדים הסובלים מקוצר ראייה, ומציעים פתרון עדיף על פני עדשות מגע או ניתוח.

למי מתאימים משקפי MiSight עם טכנולוגיית DOT?

משקפי MiSight מתאימים לילדים בגילאי 8-16 הסובלים מקוצר ראייה (מיופיה)

חשוב לציין: התאמת המשקפיים צריכה להתבצע על ידי אופטומטריסט מוסמך המיומן באבחון ובטיפול במיופיה אצל ילדים.

משקפי MiSight עם טכנולוגיית DOT מציעים תקווה חדשה לילדים הסובלים מקוצר ראייה. טכנולוגיה זו, המבוססת על עקרונות מדעיים מוצקים, הוכחה ככלי טיפולי יעיל המסייע בהאטת התקדמות המיופיה ושיפור איכות ראייתם של ילדים.

משקפי MiSight בטכנולוגיית DOT, משווקים בארץ ע"י חברת CooperVision.

 

דילוג לתוכן