A character suitable for MyoSmart eyeglass lensesההופעה ההולכת וגוברת של קוצר ראייה בילדים היא נושא שזוכה לתשומת לב רבה בקרב רבים, ובמיוחד בקרב הורים לילדים קצרי ראייה. על ידי התאמת עדשות MiYOSMART, אפשר

ליישם ניהול קוצר ראייה חדשני המבוסס מחקר.
כאן ניתן למצוא סיכום של כל המחקרים והתיעוד המדעי הקיים עד 2023 על עדשות משקפיים MiYOSMART.האוניברסיטה הפוליטכנית של הונג קונג- שותף מדעי של חברה הויה HOYA

HOYA Vision Care פועלת בשיתוף פעולה מחקרי צמוד עם צוות המחקר של האוניברסיטה הפוליטכנית של הונג קונג מאז 2014. יחד פיתחנו את טכנולוגיית D.I.M.S. החדשנית המהווה את הבסיס לניהול קוצר ראייה באמצעות MiYOSMART.
האוניברסיטה הפוליטכנית של הונג קונג זוכה למוניטין מצוין בתחום המדעי, עם למעלה מ-30 שנות ניסיון בחקר קוצר ראייה. היא גם מדורגת כאחת מ-100 האוניברסיטאות הטובות בעולם. שישה מחוקריה נמנים בין 200 חוקרי קוצר ראייה המובילים בעולם. בשנת 2002, פרופסור צ'י הו טו ופרופסור קרלי סיו יין לאם וצוות המחקר שלהם פיתחו את עדשת המגע הרכה המשולבת דפוקוס (DISC), אחד מהמוצרים החלוציים לבקרת קוצר ראייה הנמכרים ברחבי סין.

מחקר MiYOSMART: ראיות מדעיות ליעילות ולבטיחות

האוניברסיטה הפוליטכנית של הונג קונג ביצעה שני מחקרים שהדגימו את היעילות והבטיחות של עדשות MiYOSMART: מחקר אקראי כפול-סמיות בן שנתיים ומחקר המשך בן 3 שנים, שפורסמו בכתב העת המוערך British Journal of Ophthalmology. מחקרים אלה פתוחים לציבור, כך שכל אחד יכול לגשת למחקר.

בהמשך, פורסמו הנתונים ממחקר המעקב בן ה-6 שנים באביב 2023 ב-Scientific Reports. הנתונים הראו שעל פני שש שנים, אפקט הבקרה נשמר ולא נצפתה תופעת ריבאונד אצל הילדים שהפסיקו להשתמש בעדשות מיוסמרט.

לאחרונה, מחקר תצפיתי חדש בבריטניה הוכיח יעילות אצל ילדים קווקזים לאורך תקופה של 12 חודשים, במיוחד בקבוצת הגיל 10‒15. פרסום מלא של תוצאות שנתיים שנים עתיד לצאת לאור בשנת 2024. בנוסף, הוצגו נתונים חד-שנתיים מניסוי קליני אקראי בלתי תלוי בסין בכנס ARVO 2023.13

מחקרים נוספים אישרו את הבטיחות והסבילות של MiYOSMART ואת התכונות של טכנולוגיית D.I.M.S.

לדברי היצרן הויה: MiYOSMART היא שיטה בטוחה ויעילה לניהול קוצר ראייה אצל ילדים. למעלה מארבעה מיליון עדשות משקפיים MiYOSMART נמכרו ברחבי העולם עם טכנולוגיית D.I.M.S. החדשנית.
ההצלחות של שיטה זו נצפות באופן רציף על ידי רופאי עיניים, המשפחות הנוגעות בדבר והקהילה המדעית. תוצאות המחקר שפורסמו כיום ממקורות שונים תומכות ב-MiYOSMART כשיטה יעילה להאטת התקדמות קוצר ראייה.מחקרים קליניים נוספים מתבצעים כעת.

 

דילוג לתוכן